Slabit mers pe jos

Plimbarile lungi ajuta silueta! Slabeste mergand pe jos regulat!

Pedometru şi slăbitul

Saptamana 1: Pune bazele Luni: Incepe programul prin a-ti cronometra parcurgerea in pas vioi a unei distante de circa 2 km, pe un teren relativ plat. Mergi repede, insa atat cat sa te simti confortabil, fara a forta nota. Aceasta este prima ta tinta. Ulterior, mai mergi inca 2 km, in ritmul tau obisnuit, mai agale. Marti: Mergi rapid timp slabit mers pe jos 10 minute, apoi, pentru alte 5 minute, creste ritmul si mai mult, ca atunci cand esti in intarziere la o intalnire.

Mersul pe jos - Mario-Sorin Vasilescu

Incheie printr-o plimbare usoara de minute. Repeta de ori. Miercuri: Pauza. Joi: Mergi in pas alert timp de 10 minute, apoi opreste-te pret de cateva respiratii si continua cu o serie de fandari in mers pentru tonifierea coapelor si intarirea fesierilor.

Cuvinte cheie de căutare

Cate 10 pasi pe fiecare picior inainte si apoi inapoi sunt suficienti. Pentru revenire, mergi incolo si incoace timp de 10 minute, incercand sa tragi cat mai mult aer in piept la fiecare respiratie. Vineri: Pauza. Sambata: Iesi la o plimbare de cel putin 30 de minute, intr-un ritm sustinut, dar nu grabit.

De ce sunt dăunătoare restricțiile în consumul de alimente?

Duminica: Pauza. Ceea ce este grozav la acest program este ca poate deveni o rutina pe care o poti mentine parcursul intregii vieti. Nu-ti va veni sa crezi cat de mult ti se vor imbunatati timpul, ritmul si nivelul de fitness pe masura ce-l vei relua. Saptamana 2: Ridica stacheta Luni: Seteaza-ti un minut pe cronometru si mergi cu viteza maxima, apoi scade ritmul si plimba-te in pas normal timp de 2 minute.

sa slabesti in 3 luni

Alterneaza astfel mersul accelerat cu cel moderat de cel putin 10 ori. Marti: Mergi in pas vioi timp de 10 minute, apoi sporeste viteza pana la limita maxima, aproape de alergare, pentru alte 10 minute.

Incheie cu inca 10 minute de mers sprinten. Miercuri: Alege un teren cu denivelari si mergi in ritm sustinut 15 minute.

Acum ca te-ai incalzit, mergi rapid pentru alte 15 minute.

Cât slăbeşti dacă mergi pe jos - Cum să slăbeşti mergând pe jos:

Astfel, vei creste viteza de ardere a caloriilor. Joi: Mergi repede timp de 10 minute, apoi in urmatoarele 10 minute iuteste treptat pasul, cat de mult poti, fara a alerga. Incheie cu 10 minute de mers sportiv. Vineri: Pauza Sambata: Cronometreaza-te in timp ce parcurgi in pas vioi aceeasi dinstanta de 2 km din prima zi de antrenament si verifica daca ti-ai imbunatatit performanta.

  • Plimbarile lungi ajuta silueta!
  • Putem merge singuri sau in grup, in oras, la tara, pretutindeni.
  • Cat trebuie sa mergi pe jos zilnic pentru a scapa de grasimea de pe burta

Schimbarea te va surprinde! In momentul in care ajungi pe culmea dealului, opreste-te, respira de cateva ori si executa fandari clasice, cate 15 pe fiecare picior.

dieta h pylori positivo

Continua antrenamentul cu mers relaxat, dar inca vioi, pe teren plat, timp de alte 15 minute. E indicat ca acest exercitiu sa dureze minimum 10 minute.

  • Dar, totul depinde de cât de mult mergi pe jos în fiecare zi pentru a şti dacă are vreun efect în procesul de slăbit.
  • Mersul pe jos este o modalitate simpla si eficienta cu ajutorul caruia poti sa pierzi in greutate, mai ales daca te plimbi zilnic pe jos si tii o dieta sanatoasa.
  • One moment, please

Incheie cu o plimbare pe teren drept in pas moderat — din nou, 10 minute. Miercuri: Alege-ti propriul traseu, alternand mersul in ritm sustinut pe teren plat cu urcusuri in viteza sau variaza treapta de inclinatie la fiecare cateva minute pe banda de alergat.

Dedica 40 de minute acestei sesiuni. Mergi rapid pret de 15 minute, apoi opreste-te din nou si, timp de 2 minute, realizeaza un set de fandari alternative cu pas inainte.

Instrumente de sănătate

Completeaza antrenamentul cu o plimbare slabit mers pe jos de cel putin 10 minute. Sambata: Acum ar trebui sa te simti si sa fii intr-o forma mult mai buna.

cum să pierzi burta și grăsimea de talie

Efectueaza testul celor 2 km si vezi cat de mult ti-a scazut timpul de parcurgere, fata de prima zi! Pe langa faptul ca ne ajuta sa ne subtiem silueta, mersul pe jos este, de asemenea, metoda perfecta de tine sub control zaharul din sange: studiile arata ca numai 15 minute de mers pe jos dupa masa contribuie la reglarea nivelului glicemiei si la reducerea riscului de diabet zaharat de tip 2.

Im trebuie să piardă în greutate Talmacec.

Asevedeași