Trucuri pentru slabit

5 trucuri simple pentru a slăbi rapid și ușor
Horoscop 21 septembrie Noroc în dragoste, mărire de salariu şi un premiu spectaculos Un jurnal privind dieta urmată este un mod util de a avea o imagine de ansamblu asupra alimentației. În plus, se pot analiza obiceiurile alimentare, astfel încât să se schimbe cele nesănătoase și să se cultiveze altele sănătoase. Medicul Yoni Freedhoff, un expert în obezitate din Ottawa, Canada, susține că un jurnal privind dieta este mai mult o chestiune de responsabilitate decât de atingerea unui țel privind caloriile consumate.

Iată 7 sfaturi care te vor ajuta să îţi duci la îndeplinire planul. Iată ce trebuie să ştii cu privire la cele mai bune trucuri alimentare pentru a scădea în greutate! Bea multă apă sau alte băuturi fără calorii Înainte de a sfâşia punga cu chipsuri, bea mai întâi un pahar cu apă.

Nu te da bătută! Cele 50 de trucuri de slăbit te vor ajuta să păcăleşti foamea şi să zâmbeşti mulţumită atunci când te urci pe cântar. Tentaţiile care ne fac să nu mai încăpem în rochia preferată sau care ne dau sănătatea peste cap se găsesc la tot pasul,indiferent de numele pe care-l poartă sau de forma cu care ne încântă ochii.

Oamenii confundă uneori setea cu foamea, aşa că poţi ajunge să consumi calorii în plus atunci când un pahar cu apă rece cu gheaţă este cu adevărat tot ce ai nevoie. Dacă apa simplă nu îţi potoleşte foamea, încearcă să bei apă minerală aromată sau să preparaţi o ceaşcă de ceai din plante infuzate cu fructe.

Meniu cont utilizator

Bucură-te de mâncarea preferată În loc să elimini cu totul alimentele preferate, încearcă mai degrabă să fii cumpătat. Cumpără o prăjitură făcută într-un loc în care ai încredere, cu ingrediente naturale, în loc de mai multe prăjituri luate la kilogram din supermarket.

Ori gustă câteva bomboane gustoase în loc de o pungă întreagă de bomboane de duzină.

Vor să demoleze blocul pentru că umbrește Catedrala. Ce spun locatarii! Cum te îmbraci la serviciu? O pereche de jeanși și un tricou confortabil fac parte din garderoba de serviciu?

Te poţi bucura în continuare de alimentele preferate — cheia este moderaţia. Şi alege întotdeauna ingredientele de calitate!

1. Țineți un jurnal cu alimentele consumate

Recomandări Slăbeşte eficient cu un plan alimentar: sfaturi, reţete, meniul pe o săptămână Mănâncă mai multe mini-mese în timpul zilei Dacă mănânci mai puţine calorii decât arzi, vei pierde în greutate.

Dar atunci când îţi este foame tot timpul, să consumi puţine calorii poate fi o provocare. Studiile arată că oamenii care mănâncă mese sau gustări pe zi sunt mai capabili să-şi controleze pofta de mâncare şi greutatea, spun specialiştii. Medicii nutriţionişti recomandă să vă împărţiţi caloriile zilnice în mese sau gustări mai mici şi să vă bucuraţi de fiecare în parte mai devreme, în timpul zilei.

trucuri pentru slabit

Iar cina ar trebui să fie ultima dată când mâncaţi într-o zi. Mănâncă proteine la fiecare masă Proteina este hrana finală completă — este mai săţioasă decât carbohidraţii sau grăsimile şi te menţine plin pentru mai mult timp.

Vizionare placuta

De asemenea ajută la păstrarea masei musculare şi încurajează arderea grăsimilor. Aşadar, asigură-te că vei încorpora proteine sănătoase precum fructe de mare, carne slabă, albuşuri de ou, iaurt, brânză, soia, nuci sau fasole în mesele şi gustările tale. Umple-ţi bucătăria cu alimente sănătoase şi convenabile Vei avea mai multe şanse să menţii o dietă curată dacă în casa ta nu există alimente nesănătoase. Iată câteva elemente esenţiale pe care e bine să le ai mereu la îndemână: legume congelate, paste integrale, brânză redusă în grăsimi, conserve de roşii, conserve de fasole, piept de pui la grătar, tortilla, pită sau pâine cu cereale integrale şi verdeaţă pentru salată.

Mănâncă întotdeauna micul dejun Aceasta este cea mai uşoată victorie în dietă: dacă sari peste micul dejun crezi că vei pierde în greutate? Cu toate acestea, multe studii arată că de fapt contrariul pare a fi adevărat.

trucuri pentru slabit

Dacă nu mâncăm micul dejun ni se poate face foame mai târziu, ceea ce trucuri pentru slabit în cele din urmă la consumul prea mare de mâncare şi la cine fastuoase. Pentru a pierde în greutate şi a te menţine sub control fă-ţi întotdeauna timp pentru o masă sănătoasă dimineaţa, cum ar fi cerealele cu conţinut ridicat de fibre, laptele cu conţinut trucuri pentru slabit de grăsimi şi fructe. Include fibrele în dieta ta zilnică!

trucuri pentru slabit

Fibrele ajută digestia, previn constipaţia şi scad colesterolul — şi pot ajuta la pierderea trucuri pentru slabit greutate. Majoritatea oamenilor consumă doar jumătate din fibra de care au nevoie. Pentru a profita de beneficiile fibrelor, majoritatea femeilor ar trebui să consume aproximativ 25 de grame zilnic, în timp ce bărbaţii au nevoie de aproximativ 38 de grame — sau 14 de grame la 1.

trucuri pentru slabit

Sursele bune de fibre includ făina de ovăz, fasolea, alimentele cu cereale integrale, nucile şi majoritatea fructelor şi legumelor.

Asevedeași