Dieta 8 16

dieta 8 16

dieta 8 16

FOTO: Pixabay Dietaadică 16 ore de post plus 8 ore în care se poate consuma orice tip de aliment, a dus la pierderea în greutate şi scăderea tensiunii arteriale la voluntarii care au participat la studiul Universităţii Illinois din Chicago. Ştiri pe aceeaşi temă Ai gastrită?

dieta 8 16

Iată ce este bine să mănânci! Postul zilnic este un instrument eficient de reducere a greutăţii şi de scadere a tensiunii arteriale, potrivit unui nou studiu publicat de Universitatea din Illinois la Chicago, în revista Nutrition and Healthy Aging.

Dieta 16/8 - 16 ore de post, 8 ore de mâncare - cine a avut experiență cu asta?

Studiul citat de Science Daily este primul care examinează efectul mâncatului limitat pe o anumită perioadă de timp - o formă de post care limitează consumul de alimente la un anumit interval în fiecare zi - asupra pierderii în greutate la persoanele obeze. Studiu pe 23 de voluntari obezi Pentru a studia efectul acestui tip de dietă, cercetătorii au lucrat cu 23 de voluntari obezi care aveau o vârstă medie de 45 de ani şi un indice de masă corporală medie IMC de Între orele Studiul a observat participanţii timp de 12 săptămâni.

dieta 8 16

Toate celelalte măsurători, inclusiv masa de grăsime, rezistenţa la insulină şi colesterol, au fost similare cu cele ale grupului martor.

Unul dintre beneficiile dietei 8 poate fi faptul ca este mai uşor de respectat. Varady spune că cercetările indică faptul că dietele dieta 8 16 post intermitent au dus la pierderea în greutate, însă studiile nu au dieta 8 16 încă dacă acestea funcţionează mai bine decât alte diete.

Aceste date preliminare arată că dieta de post intermitent este o tehnica de pierdere în greutate la adulţii obezi, dar sunt necesare studii pe termen lung, pe scara larga, susţine Varady şi colegii.

Atunci când vine vorba de pierderea în greutate, oamenii trebuie să găsească ceea ce funcţionează pentru ei, crede cercetătoarea. Citeşte şi.

dieta 8 16

Asevedeași