Diete fitness

18 Dietă fitness ideas | diete, nutriție, planuri dietă
  • De ce nu slabesc desi nu mananc
  • Proteine de slabit pentru fete
  • Mananca mai multe grasimi saturate pentru a slabi
  • Lida slăbită falsă
  • Zeci de Carti de Fitness – Ghiduri Nutritie si Diete - Antic Exlibris

Pe ce se bazează alimentația ideală pentru fitness? Fitness-ul este un termen umbrelă ce cuprinde o gama variată de exerciții fizice, printre care cele cardio, aerobice și cele cu greutăți.

  1. Dietă & Fitness - ka-romania.ro
  2. Centru internațional de slăbire karachi

Așadar, în timpul unui antrenament, corpul este destul de solicitat, pentru a face cate luni sa slabesti tuturor mișcărilor specifice.

Singurul fel în care organismul poate da randament în astfel de situații este să aibă îndeajuns de mult combustibil pe care îl poate transforma în energie. De unde vine acest combustibil? Dintr-o alimentație completă și echilibrată.

Diet & Fitness

Pentru a afla ce înseamnă, mai exact, o dietă corespunzătoare pentru diete fitness cu o viață activă, trebuie să cunoști elementele care stau la baza acesteia. Proteinele Nu este un secret faptul că proteina reprezintă unul dintre cei mai importanți macronuțrienti care trebuie consumați atunci când practici fitness.

diete fitness

Aceasta este o componentă predominantă a țesutului muscular, care ajută la repararea masei musculare în urma antrenamentelor intense și la dezvoltarea acesteia. În plus, proteinele pot scădea nivelul colesterolului și mențin senzația de sațietate.

Fitness diete aerobic

Așadar, proteinele nu trebuie să lipsească din alimentația celor care vor să își mărească forța, puterea, care își doresc un trup mai tonifiat sau a celor care vor să scape de țesutul adipos. Carbohidrații Există foarte multe diete care impun evitarea carbohidraților glucidele și zahărul cu orice preț, însă, acest lucru nu este recomandat pentru un organism sănătos, mai ales în cazul celor care fac fitness.

Aceștia sunt principalii responsabili pentru obținerea energiei necesare și este cel mai bine să fie consumați înainte de antrenament, dar sunt benefici diete fitness după, pentru că ajută la refacerea diete fitness de glicogen grăbește procesul de diete fitness între sesiunile de exerciții fizice. Pentru a te bucura de beneficiile carbohidraților, fără să ai parte și de efectele mai nocive pe care aceștia le pot avea asupra corpului, alege întotdeauna carbohidrații complecși, adică glucidele și zaharurile cu eliberare lentă, nerafinate, care oferă energie pe tot parcursul zilei și o senzație de sațietate.

Îi găsești în legume, fructe și cereale integrale. Deci, aceasta nu trebuie consumată în exces, ci calculat, pentru a nu dăuna sănătății. Specialiștii recomandă să eviți grăsimea de origine animală și să o înlocuiești cu cea din sursă vegetală: ulei de măsline extravirgin, migdale, alune, etc.

diete fitness

De asemenea, somonul și macroul au o grăsime bogată în Omega-3, foarte bună pentru inimă. În cantități corecte și din surse sănătoase, grăsimea trebuie să fie inclusă în dieta sportivilor! Vitamine, minerale, antioxidanți Acești micronutrienti ajută corpul mai mult decât crezi. Orice carență în organism va avea un efect neplăcut asupra mușchilor și poate anula eficiența antrenamentelor, ceea ce înseamnă că fitness-ul, în loc să îți aducă beneficiile obișnuite, îți poate aduce accidentări și frustrări.

diete fitness

Așadar, fie că le extragi în mod natural din mâncare, fie că apelezi la ajutorul suplimentelor alimentare, nu uita să le introduci în dieta ta!

De aceea, ei utilizează suplimente proteice, sub formă de pudră sau batoane, care îi ajută să își atingă obiectivele.

Dietă fitness

De asemenea, cele prezentate sunt macro și micronutrientii de bază, ce trebuie să se regăsească în dieta unei persoane care face fitness. Cantitățile diete fitness care acestea trebuie consumate diferă de la om la om, așa că este recomandat să apelezi la ajutorul nutriționiștilor pentru a descoperi ce este mai bine pentru tine. Ce să mănânci înaintea unui antrenament de fitness?

Pentru a da randament maxim în timpul unei sesiuni de fitness, este bine să iei masa cu ore înainte. Aceasta trebuie să conțină: carbohidrați complecși, cu indice glicemic scăzut și proteine complete, de origine animală, de exemplu: orez sau cartofi dulci și piept de pui sau carne roșie.

Alimentele de acest fel îți asigură energia pe durata diete fitness. Evită: ingredientele bogate în zaharuri, chiar și fructele foarte dulci, pentru pot provoca scăderea glicemiei și, implicit, reducerea energiei și a forței necesare pentru exercițiile fitness. În cazul în care mai trebuie menționat, în timpul antrenamentului nu trebuie să consumi nimic în afară de apă.

Ce să mănânci după un antrenament de fitness?

Dieta si Fitness

Imediat după antrenament, poți mânca o gustare ce constă într-o banană sau un shake proteic. Apoi, la ore după, poți servi o masă compusă din alimente bogate în fibre, proteine, vitamine și antioxidanți, diete fitness ar fi pește la grătar cu legume broccoli, spanac, roșii, fasole verde, morcovi. Astfel, îți ajuți organismul să se refacă după efortul intens.

Alimente care nu trebuie să lipsească din dieta celor care fac fitness Așa cum ai aflat deja, ce mănânci este la fel de important precum antrenamentul în sine. În continuare, ai o lista alcătuită de nutriționiști cu alimente pe care este diete fitness să le incluzi în alimentația ta: -Piept de curcan.

Asevedeași