Slabire prin metoda fasting

Experienta mea scurta de intermittent fasting

Care sunt argumentele contra fasting intermitent? Fasting intermitent: ce este? Fasting intermitent este un tip de dietă cu restricție intermitentă de calorii. Cu alte cuvinte, este un termen modern care descrie perioadele de post practicate în diverse variante. Dieta postului intermitent nu se bazează pe alegerea sau excluderea unui anumit tip de alimente.

Nu este o listă cu alimente permise sau interzise.

slabire prin metoda fasting nici un club de slăbire

În schimb, se bazează pe alegerea intervalului de timp în care ne pastile de slabit chinezesti pareri. Tot ceea ce mănânci în 24 de ore trebuie să concentrezi într-un interval de timp, de obicei același.

De exemplu, dacă alegi să mănânci într-un interval de 8 ore, de la Sau dacă alegi să mănânci dimineața și la prânz, până la micul dejun următor poți practica fasting timp de 16 ore.

#DESCOPERĂ: Postul INTERMITENT. Vedete care au slăbit și metodele exacte folosite de ele - KFetele

Fasting alternativ înseamnă că o zi mănânci ceea slabire prin metoda fasting dorești, o zi 24 ore faci fasting.

Este o variantă mai greu de practicat. Deși sunt puține studii pe acest tip de dietă, rezultatele obținute sunt încurajatoare atât în ceea ce privește scăderea în greutate. Nu sunt de neglijat nici beneficiile metabolice: scăderea LDL-colesterol, scăderea trigliceridelor, controlul glicemiei, diminuarea rezistenței la insulină.

2 Comments

Ce este fasting modificat? Fasting modificat este varianta cel mai ușor de aplicat. Este varianta care seamănă cel mai mult cu postul slabire prin metoda fasting din motive religioase, în care miercuri și vineri ai niște restricții.

Doar că la fasting restricțiile sunt la numărul de calorii și nu la tipul de alimente. Cea mai cunoscută dietă de fasting modificat este dieta în care 2 zile pe săptămână practicăm fastingul, iar celelalte 5 ne hrănim normal. Care sunt argumentele pro fasting intermitent? Chiar și dieta mediteraneană trebuie studiată ca principii de bază dacă nu aparții zonei mediteraneene.

Ce spun specialiștii

Ce evităm? În cazul postului intermitent este suficient să ne stabilim zilele sau orele de post, fără să ne preocupăm de tipurile de alimente.

Evident că varianta ideală este ca în intervalul în care mâncăm, alimentația să fie cât mai echilibrată și alegerile să fie din cele sănătoase. Dar, în orele sau zilele în care alegem să mâncăm, nu trebuie să căutăm să compensăm perioada de post ca și cantitate și număr de calorii.

Deci, cel puțin din ceea ce se știe până în prezent, fastingul este de ales ca dietă de slăbit doar dacă urmărești și celelalte beneficii pe care le aduce. Mai ales că efectul de scădere în greutate este mai evident la tineri decât la vârste mai înaintate. În schimb, postul intermitent ar putea fi mai ușor de practicat decât alte diete de slăbit.

slabire prin metoda fasting retete keto cu faina de cocos

Motivul principal este că nu necesită excluderea anumitor alimente și nici calculul strict de calorii. La aceștia s-a observat reversia rezistenței la insulină. Efectul a fost menținerea unui bun control al glicemiei și, chiar, renunțarea la tratamentul cu insulină.

Înstudii care au inclus mai multe persoane au concluzionat că rezultatele pozitive sunt clare: greutatea scade, controlul glicemiei este mai bun. Același efect poate fi obținut și cu restricția constantă de calorii, dar postul intermitent ar putea fi o variantă mai ușor de adoptat. Dar și prin efectele pozitive de combatere a hipertensiunii, dislipidemiei și diabetului.

Ce este postul intermitent și de ce este eficient pentru slăbire

Se știe că proteina C reactivă este un bun barometru al inflamației. Valorile ei în sânge ne orientează și asupra cauzei destul de corect. Varianta numită proteina C reactivă ultrasensibilă ne indică și riscul cardiovascular. Postul intermitent a dovedit că poate reduce valoarea proteinei C reactive, ceea ce slabire prin metoda fasting reducerea inflamației.

slabire prin metoda fasting cel mai bun mod pentru mame să piardă în greutate

Efectul a fost mult mai vizibil la persoanele cu obezitate studiul a inclus și persoane cu greutate normală. De asemenea, perioada de practicare a fastingului a fost de peste 8 săptămâni.

Pot apărea: lipsa de energie, durere de cap, senzație de frig, constipație sau modificări ale dispoziției psihice.

slabire prin metoda fasting slabire rohani ilaj

Dar efectele au fost observate la un număr mic din persoanele incluse în studiu. Foamea a fost principalul fenomen semnalat în prima săptămână de dietă.

Jumătate din participanți au consemnat senzația de foame. Dar treptat aceasta s-a diminuat și dieta a putut fi continuată. Totuși se recomandă precauție la persoanele care au diverse afecțiuni. Colaborarea cu medicul este totdeauna binevenită. Nu sunt restricții în alegerea grupelor de alimente. Asta poate face din fasting o dietă comodă, ușor de adoptat, dar nu neapărat sănătoasă.

De aceea, este recomandabil ca în zilele cu alimentație normală să ne preocupăm să alegem alimente sănătoase. Beneficiile fastingului vor fi cu atât mai evidente.

25 thoughts on “Despre Intermittent Fasting și cum funcționează”

Ideea fastingului este ca în zilele cu hrană normală să nu depășim numărul de calorii potrivite cu vârsta și gradul de activitate. Acest target trebuie menținut și în zilele cu hrană normală din cadrul postului intermitent. De reținut: -cercetările asupra postului intermitent sunt în curs -rezultatele de până acum evidențiază multe beneficii, scăderea în greutate fiind doar unul din ele -efectele secundare sunt minore și ușor de controlat Abonează-te la newsletter Pentru a primi pe email cele mai noi articole și anunțuri speciale, abonează-te la newsletter-ul nostru săptămânal!

Care sunt câteva metode pentru a slăbi rapid? În general, în orice afecțiune există factori modificabili și factori nemodificabili, care pot influența prognosticul. În ceea ce privește slăbitul, bagajul tău genetic joacă un rol destul de important și va influența cât de greu sau cât de repede vei pierde kilogramele în exces. Cu toate acestea, majoritatea cercetătorilor sunt de acord că o influență și mai mare o are stilul de viață, un factor modificabil. Cu alte cuvinte, 12 ore poți mânca normal, iar în următoarele 36 ții post sau poți mânca 24 de ore și apoi următoarele 24 ții post.

Promitem că nu-ți trimitem spam.

Asevedeași