Regim de slabit pe puncte. CURA CU 40 DE PUNCTE - Forum Discutii Culinare - Comunitate, Retete, Poze, Sfaturi

Dieta pe puncte: slabeste si uita de numaratul caloriilor! - Slab sau Gras

Pe lângă facilitarea pierderii în greutate, dieta punctelordezvoltată de dieteticianul italian Guido Razzoli, este și o dietă sănătoasă. De asemenea, este bine pentru creier, deoarece încurajează consumul de fructe și legume.

Pagina noastră de Facebook!

Pentru a pierde în greutate, nu pot fi luate mai mult de 30 de puncte pe zi. O femeie care cântărește 60 kg va putea astfel să profite de de crediteîn timp ce un bărbat care cântărește 89 kg până la Aceasta înseamnă că se oferă o anumită libertate în alegerea meniurilor zilnice, atât timp cât punctele regim de slabit pe puncte de Razzoli pentru fiecare aliment sunt respectate.

regim de slabit pe puncte

Legumele, de exemplu, au primit 0 puncte, ceea ce înseamnă că pot fi consumate în cantități mari. În schimb, o pizza cu 4 brânzeturi, cu cele 20 de puncte, va eroda aproape toată creditarea zilnică a unei femei. Indicați dieta cum funcționează În conformitate cu dieta punctelor, alimentele trebuie să fie grupate în 4 categoriiaceleași utilizate de către American Weight Watchers : Alimentele cu 0 punct includ legume precum țelină, roșiimorcovi, dovlecei, ceapă, endive, anghinare, sparanghel, spanac, escarolvinete și conopidă.

regim de slabit pe puncte

Dar și o cereală precum porumbul și leguminoasele precum fasolea. Fructele includ căpșuni, pepene galben, grapefruit, portocale, pepene verde, kiwi, ananascăpșuni sălbatice, coacăze, mere, midale, zmeură și mandarine.

Articole recomandate din categoria Diete de slabit

Și apoi băuturi precum ceai, cafea, apă și ceaiuri din plante. Alimentele în 1 punct sunt vișinemango, banane, struguri, rodii, caise, smochine.

Dar această categorie include alcoolul cu excepția vinului și a beriisucuri de fructe, uleimaioneză, unt și margarină. Au mai mult de 1 punct, inclusiv curcan, șuncă, bresaola, midii și creveți. Și apoi 2 iaurturi, lapte condensat, brânză topită și lapte degresat. Aici puteți găsi cereale integrale, cartofi la fiecare grameo felie de pâine proaspătă sau prăjită, 2 prăjituri de orez și 2 biscuiți integrali.

Mâncăruri în 3 puncte : băuturi spirtoase precum vin și bere, mazărepiept de vițel și pui, precum și ton conservatcod, cod, creveți și auriu.

Informații document

Iogurturi de fructe și brânzeturi proaspete nerezonate se regăsesc și în acest grup, alături de g de orez, 50g de pâine, 2 linguri de cereale, g de paste cu legume și piure de cartofi. La final, de asemenea, ouă, ciocolată jumătate de bargem și dulciuri.

regim de slabit pe puncte

Grupul în 4 puncte include cârnați, carne de vită, ton proaspăt, păstrăv, patiserie pufoasă și paste proaspete. Dar și înghețată și brânzeturi îmbătrânite.

În dieta punctelor, dulciurile și înghețata se află în ultimele locuri adică în categoriile de 3 și 4 puncte Exercițiile fizice joacă, de asemenea, un rol în dieta punctuală.

Dieta pe puncte

De fapt, 2 puncte sunt acordate la o plimbare, în timp ce 5 puncte sunt câștigate pentru o alergare de 30 de minute. Beneficii și contraindicații dieta Detractorii regimului alimentar sunt mulți. Unii cred că scorurile maxime sunt prea mici, alții au revizuit în schimb regimul într-un mod mai sănătos. Una dintre problemele dietei punctelor este că nu vă permite să cunoașteți compoziția alimentului, prin urmare, un utilizator neexperimentat ar putea crea rețete dezechilibrate sau poate totuși să prezinte deficiențe.

Unul dintre beneficii ar putea fi faptul că alimentele sănătoase, cum ar fi fructe și legume, sunt acordate cu câteva puncte, în timp ce mâncărurile mai grase și procesate sunt mai puține.

De fapt, dacă este respectată corect, dieta punctelor promite regim de slabit pe puncte piardă 1 kg pe săptămână.

regim de slabit pe puncte

Deși pare a fi deosebit de restrictivă, dieta punctelor oferă o anumită libertate celor care o urmăresc. Ar fi mai bine, totuși, să te bazezi pe un expert, pentru a evita crearea unor exemple prea bogate în proteine, fibre sau chiar grăsimi.

Instrumente de sănătate

Nu este potrivit pentru sportivideoarece aportul caloric este într-adevăr prea scăzut. Același lucru este valabil și pentru femeile însărcinate și pentru cele care suferă de boli de rinichi și ficat. Dieta saraca in carbohidrati.

Asevedeași